Party like a... barnunge!


Avskedsfest i lördags!
Nu lämnar vi er och drar till varmare breddgrader!

Jag och Emelie fick roa oss en smula innan allt folket kom.























Sen kom en massa folk till cirkuslokalen och det blev festligheter med dricka och lekande barn.
Till en början hängde alla i caféet som fick bli baren, och mumsade sig tjocka på chips.

Icka, Ullis, Lovisa

Anna, Dylan

Linda 1, Mickis

Klara, Karin

Emil, Frida

Marcus, Linda 2




Folket kom med presenter! Rolig mumspresent av Lovisa, Marcus och Dylan. (vart fasen tog den vägen sedan?!)
Anna hade med sig ett hellustigt pussel som engagerade en hel hög.
Skitsvårt var det! Jag fick inte ihop en enda bit.

















Sen ville barnen leka. Det blev "Världens mest berömda", "Tuuut!" och "Ett, två, bom!"

Lindans:



Leka i gropen!


Kuddkriiig! Frida servar och Klara och Karin är begravna.





När klockan började närma sig 2 droppade folket av.
Kvar blev jag, Lovisa och Dylan som somnade i cirkuslokalen till denna hemska clown.

Jag hade riktigt kul under kvällen och jag hoppas verkligen att ni andra hade det med!
Gud vad jag kommer att sakna allihop! Ojojoj. Men jag träffar nog de flesta en sista gång innan jag åker. Det hoppas jag verkligen!

Tre dagar kvar nu. TRE DAGAR!





.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0