Bugga loss!


I lördags var jag en sväng hos Emelie.
Jag gillar Emelies mamma. Hon svär en väldig massa!
Alla är jävla idioter och dumma i huvudet, dessutom pratar hon en rolig finsk dialekt som jag inte förstår.
Himla underhållande!

Emelie försökte få igång internet på min bärbara, men det gick inte alls. Skit, skit.

Vi kollade ett slag på dansbandskampen. Det var inget att ha! Inte för att vi hade räknat med det heller, vi satt mest och hånade dem. Sen satte vi på någon svensk film på dvd som hette "Varannan vecka". Inte mycket att ha den heller, men rätt så rolig vissa stunder. Väldigt förutsägbar dock.

Emelie hade gjort goda cookies. Nu blev jag sugen på en!
Det är bra att ha med matlagerskan till Australien tycker jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0