Röfärg


Jaha, nu far jag visst iväg igen.
Till Falun.

Jag skulle vara borta i två dagar, men Patrik ringde nyss och sa att Tommy var sjuk, så jag får ta hans jobb med.
Jag blir därmed borta hela veckan... Inte vad jag hade tänkt mig riktigt.

Falun är fint, men litet.
36 000 bor det där, därmed ett väldigt litet centurum och inte så mycket att göra på kvällarna.
Jag hade hellre varit en vecka till i Göteborg. Så himla mycket som jag skulle velat göra som jag inte hann med. En massa affärer, Universeum, bokmässan (som lagom hann starta när jag åkte hem).

Så fruktansvärt roligt är det inte att bo själv på hotell, men ganska mysigt ibland. Ett tag.
Blööö hade hellre stannat hemma, men jag hade egentligen inget mer jobb den här veckan än de två dagarna i Falun, så det blir lite mer kosing nu, vilket såklart är bra.

Jag är inte hemma på min systers födelsedag.
Jag var borta på mammas och pappas med. Jag får köpa något fint till henne i Falun.


Kommentarer

Postat av: Geccod

Soft att vara ute och resa sådär ändå. :D

2008-10-05 @ 22:18:37
URL: http://geccod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0