Vi säger aldrig hejdå, utan på återseende. Hejdå!


I fredags hade jag riktigt kul.
Det var avskedsfest för familjen Linder som ska åka till Malaysia i 3 år (rubriken är till dig Eva :-)).
Det är visserligen väldigt sorgligt att de åker iväg, men jag har svårt att vara ledsen över något som inte har hänt än. Det är först när de åkt som jag kommer att sakna dem. Och det en massa!

På festen träffade jag på en massa gammalt cirkusfolk. Lovisa Ritzer, Emelie Carlsson och Johanna Edoff som jag inte sett på evigheter! Himla roligt!
Vi hade en massa att prata om och det slutade med lite festande tillsammans med tjejerna och Alexa hemma hos Emelie. Jag vill ha dem tillbaka till cirkusen allihop!

Alla bara försvinner åt olika håll nu för tiden. Men jag drar snart jag med, så det är väl strunt samma.
Idag är det 20 oktober. Det betyder en månad kvar!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0