Indisk soppa


Sådär, nu är man fri från miss flams och fröken trams.
Haha, Emelie och Rebecka kom på besök och tog makten över min dator.
Vi hittade en massa kuliga människor på Facebook, chattade med mycket lustigt indiskt folk på meebo och ja.. det var väl det vi gjorde.
Nu har vi lärt oss vad ASL? betyder (age, sex, location? - typ 48, f, germany) och en massa andra konstiga förkortningar. Eller, frågan är om jag har lärt mig något mer, för jag minns inget av det nu. De där indierna var riktiga hejjare på förkortningar. Lite för bra så att man inte alls kunde hänga med. Tillslut blev vi helt övertrötta och flumma framför datorn, därav flams och trams...

Jag rotade igenom hyllorna här hemma efter lite spel och det slutade med att Emelie byggde klosshus med förbundna ögon och så lite Alfapet på det. Jag förlorade. På min födelsedag och allt.
Eller jag kanske inte hade fyllt än, vet ick om klockan hade hunnit slå 00... I så fall skyller jag på att jag var ett år yngre än de andra.
Viktor blev först med att gratta mig på msn, sedan Sumana på Facebook.
Få se om det dimper ner lite grattningar på självaste dagen i morgon...


Kommentarer

Postat av: emelie

Känner mig stolt över att jag vann, så har jag i alla fall lärt mig en sak under sommaren. Och, klockan han nog slå din födelsedag, så tyvärr kan du inte skylla på det heller..:P

2008-09-07 @ 09:12:54
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0