Lite bilder från kräftskivan


Snodda från diverse bilddagböcker.
Först ut, Marias:

Folket sjöng för mig när jag kom. Jag ser ut att sjunga jag med.

Tessan hade någon konstig blandning som vi drack shotar av.
Jason laddade upp för fullt.



TUUUUT! De blev dags för en grymt rolig lek, som jag inte orkar förklara närmre mer än att man såg ut såhär...
Marias, Tessans och sist Ickas bilder från det hela...

Några av Tuss bilder:


Vi satt ett helt gäng i två härliga partytält!

Och sen Ickas bilder:



Kortspelssugarleken!
Till sist en video från samma lek...



Den där gubben med den extrema östgötskan och kameran i filmen var läskig. Mickis granne tydligen. En full sådan.
Äääh, gillade inte!
Tack och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0