Känn ingen sorg för mig Göteborg!


Mot Göteborg!
Emelie körde bil hela vägen. Säkert och så...

Våra maskotar!

Vi hälsade på ett slag hemma hos Sofie! Roligt! Hon hade visst bosatt sig i fyra olika rum samtidigt, med saker utspridda lite överallt...

En tur på stan hanns med också!

O här ska Emelie bo! Nära Sofie faktiskt.


Emelies första besök på Liseberg!


Slänggungan!
Emelies händer var perfect match med Carolas.

Michael Jackson! Coolt!




Uppswinget. Jag trodde jag skulle dö! Fy tusan vad läskig den var! Men skoj på samma gång förstås...
Ja, ni ser ju hur jag skriker...
Det läbbiga är att det bara sitter en liten bygel över benen, så när man befinner sig högst upp känns det som att man ska störta rakt ner i marken! Panikskrik!




Emelie var lite skrajsen för Balder.
Men för tusan vad rolig den var!


Kanonen! Roooooligt!
Precis innan tåget far iväg från 0-75 km/h på två sekunder hörs höga hjärtslag; dudunk dudunk och man håller på att kissa på sig av nervositet! Sedan går det undan minsann!

Madde vann en bil!

En ny karusell! Den röda mananen med snurrgrejen där borta.
Men den åkte vi aldrig, såg inte så värst rolig ut faktiskt...

Lisebergsbanan är fortfarande roligast!
Den går brant och har härligt läskiga svängar! Lååång är den dessutom!


Vi åt Ben&Jerryglass! Dyrt men underbart god!



Vi besökte Kaninhuset! Vi och barnen!

Kramgoa som tusan!

Titt så fint kaninerna hade det i sitt lilla hus!

Vi avslutade med att spela på chokladhjulet. Vi vann inget.
Men en riktigt riktigt lyckad dag var det ändå!
Snart får jag åka till Göteborg igen och hälsa på mina favorittjejer!


Kommentarer

Postat av: Emelie

KANONEN! jag var väl inte rädd för balder heller, den var ju inte det minsta läskig.

2009-08-15 @ 12:35:48
URL: http://likealineofpoetry.blogg.se/
Postat av: Dylan

Låter som en kul dag! :D Jag gillar inte heller uppsvinget.

2009-08-15 @ 16:10:27
URL: http://Dylans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0