Party!


Igår blev det en sjukt rolig kväll med Jossan hemma hos Jessica!
En massa härligt folk som jag inte har träffat på hur länge som helst hade jag himla kul med - Emil, Kenny och  Daniel från New Zealand till exempel. Dessutom en schwiezisk kille och en massa annat folk jag inte sett förut men som var väldigt roliga att umgås med. Tillslut pratade alla engelska och det kändes riktigt kul att göra det igen!

Den blev en massa vin och sedan Hugos där vi stötte på Johanna, Lisa och Andreas. Kul!


Ikväll blir det utgång med Emelie!

Planen är att blanda drinkar och sedan träffa Becka på Hugo!
Tjohej!

Bild från Sydney för övrigt.. Snygg va?


Kommentarer

Postat av: Dylan

Haha, du stötte ju på mig och Hubbe också! ^^

2009-08-22 @ 20:28:26
URL: http://Dylans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0