Skönt.


Det gick faktiskt riktigt bra på jobbet idag!
Inte alls så stressigt som jag trodde det skulle bli, även om jag var tvungen att fota 5 arbetslag som jag inte hade räknat med och stativet krånglade hela tiden.
Jag hann till och med med att sova i bilen i en halvtimme! Tada!

Sista gruppbilden i Linköping var gigantisk!
62 personal som inte kunde hålla snattran. Mycket att prata om efter sommaruppehållet kan jag förstå...
Men det gick riktigt bra och jag var klar med hela uppställningen, fotningen och namnsättningen på mindre än en kvart!
Jag fick beröm av flera lärare som tyckte att jag hade klarat det hela väldigt bra och de kunde inte förstå hur jag kunde få till allt så bra så snabbt! Förra året hade de krånglat med gruppbilden i 40 minuter! Herregud...
Undrar vem som var och fotade då?

Det känns helt otroligt bra att dagen gick hur lätt som helst och jag börjar förstå att jag faktiskt kan det här.
Ingen anledning att stressa upp sig.
Puh.


Kommentarer

Postat av: Dylan

Vad skönt att allt gick bra. Ska du fota på Eber någonting?

2009-08-15 @ 16:11:24
URL: http://Dylans.wordpress.com
Postat av: Layla

Grattis. ^^

2009-08-17 @ 09:18:20
URL: http://grimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0