Sicket bra misstag!


Gud vad jag bara tänker på inredning hela dagarna!
Det blir så när man inte har så mycket annat för sig och man snart ska flytta...
Jag är helt inne på mörklila och gulddetaljer i mitt framtida sovrum nu.
Jag är verkligen en sucker för lila! Men det kanske ni har märkt vid det här laget...

Dagens inköp - en snygg kudde och världens mysigaste pläd från Chilli.
Jag har nog aldrig förr kännt på ett så skönt material!
Det bara ryser i fingrarna när man tar på det... jag får inte nog!

Pläden är 130x180 cm och finns även i en massa andra färger!
Kudden 45x45 cm, finns också i rött, beige mm och i större storlekar.

Pläden var på rea och kostade 199 kr. Kudden gick på 99.
Men när jag sedan skulle betala hände något väldigt märkligt, för killen i kassan sa:
"Då blir det 228 kr!"
Va? Tänkte jag. Antingen så sa han fel eller så hörde jag fel, men jag sa inget om det.
Och mycket riktigt drog han bara 228 kr från kortet.

Två kvitton fick jag - ett från kortapparaten och ett för själva produkterna jag köpte.
På det första stod det 228 kr men på det andra 288 kr (där kostade kudden 89)!
Båda var ju fel, men väldigt mycket billigare blev det för mig i alla fall!
Sen såg jag även att det stod "extrapersonal" på kvittot. Undrar hur länge han får jobba kvar där.


139 kr Lagerhaus

Den här funderar jag med på att köpa, men lite för dyr kanske.


Kommentarer

Postat av: sara

Jag har en likadan filt fast en annan färg! Man tror man är i himlen när man virar in sig i den :)

2009-12-16 @ 07:43:51
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0