Dan före Doppare-Dan


Sådär.
Nu ska jag fasen ta tag i det här och ge er en efterlängtad uppdatering med lite bilder från senaste veckan.
Det känns lite meningslöst att lägga upp allt nu när jag ligger såhär långt efter, men vafan - nu kör vi!

Först ut - pulkaåkning i en livsfarligt brant backe i Rambodal 23/12:

Pulkagänget! Elliore, Ellinores bror som jag inte minns namnet på, Becka, Kenneryd...

...och jag med min megacoola pulka!

Lite bilder från Beckas blogg:




Vansinnigt kul var det med slutade med en stukad tumme som fortfarande gör väldigt ont.
Becka lyckades stå ivägen för mig i backen och jag åkte rakt in med tummen i henne och tefatet.
Inte skönt alls.

Sen bar det av till Emelie för juligt knytkalas och julklappsutdelning.


Tip tap!


Sen kom Fridabus och gjorde snygg entré!

Det bjöds på god mat som inte ser så jättegott ut på bild!



GOTT!!!

Så blev det dags för paketspelet!
Man slår tärningen, får man en sexa tar man ett paket.


Becka blir arg när hon inte får upp paketet!

Sen öppnar man paketen.
Becka fick slime!

Gott!

Frida fick Coops mandariner i sitt paket! Mmmm...

Sen gick det lite galet med slimet...

När alla paketen är öppnade går det på tid och man får sno ett paket av någon annan när man slår sex.
Det blev en väldig kamp om ett Hello Kitty-läppglans som tills sist hamade hos Becka, vilket Frida var mycket sur över...
Jag lyckade sno åt mig en Xide Xmas och chokladen, Emelie en tablettask och en massa tuggummin. Becka fick även slimet och Frida blev helt utan paket. Stackare.

Sen gjorde vi god efterrätt av chokladkakan, mandarinerna, lite god glass och ananas.

Till sist spelade vi Geni!
I början ledde jag, men på något vis så kom jag visst sist.

Trevlig afton! God mat! Roliga presenter! Härliga tjejor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0