Ett liv som knytt


Föreställningen idag gick så himla bra!
Jättejätteroligt att uppträda på teatern, himla annorlunda mot det vi brukar göra.
Kul att se hur allt går till bakom och runt scenen, hålla koll via TV-apparaterna och ljudmeddelanden när man ska in("15 minuter kvar, 15 minuter, alltså 15 minuter kvar, 15 minuter, 15 minuter!"), förbereda oss med mängder av hårspray och vara nervösa inför uppträdandet.

När jag gick in på scenen fick jag först en liten chock. Så mycket folk!

Jag visste ju hur det såg ut, men det var sådan skillnad när det var fullt med folk på alla rader nästan ända upp till taket!
Folk som applåderade som tusan och som verkligen verkade gilla vårt nummer!
Det var riktigt kul och vi satte allting perfekt, förutom en av pyramiderna som på något sätt lyckades ramla ihop.
Synd. Annars så, succé!
Vi fick en massa beröm och alla var jättenöjda.


Lite mer bilder från genrepet igår;
http://www.fyrisbiografen.com/images/knattebio/knyttet.jpg
Det är sånahär små grå knytten som vi är!

Ella och Adina med supertupperat hår!

Johanna var sötaste knyttet!

Jag ser mest ut som om jag blivit sprängd.
Har jag inte fluffhår så det räcker ändå?


Petter frågade Icka - "Vad är det här?"
Så fick hon visa hur man böjer ögonfransarna med ögonfransböjaren.
Mycket tjusigt.



Frida var mästertupperaren!

Ebba misshandlar Frida på golvet?
Vi gjorde mätte upp dräkter till "långa damer" som vi minglade med idag. Det såg verkligen superkul ut!
Ska försöka fota när vi minglar imorgon så får ni se!

Selina är peppad!



Salongen med kristallkronan i taket! Fint!


De fina små knyttena som får klappar på scenen av muminfamiljen.


Imorgon kör vi igen!
Först eldshow, sedan föreställning 16.00!
Då ska det gå ännu bättre!


Kommentarer

Postat av: brunettbella

Om du undrar så är detta inlägg sponsrat av lidl god jul

2009-12-12 @ 23:39:00
URL: http://experienceno1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0