Här ska vi bo!


Sådär, mailade hyresbolaget och bad om en planlösning på lägenheten.
Fick svar nästan på direkten!

Och lägenheten ser riktigt bra ut tycker jag! 77 m2 är den totalt.
Vardagsrummet verkar väldigt stort och det ser ut att finnas en hel del garderober, om nu G står för garderob.
Det enda som jag fortfarande tycker är väldigt dåligt är den ologiska placeringen av balkongen.
Ingång från badrummet liksom... Men, hey, vi har en balkong i alla fall!



Får se hur det går att komma överens om vem som ska få vilket rum...
Ser ut som att skalan är så att rummet längst ner till vänster är ungefär 3 m brett.
Synd bara att ena rummet är mer som något slags genomgångsrum, men man kanske kan sätta för dörren in till matplatsen. Eller så kanske det är smidigt med två dörrar?
Känns lite synd att använda det rummet som gästrum eller liknande, då det är mycket större än det tredje sovrummet.

Men vi löser nog allt bra när vi väl är på plats!
Nu har jag lite mer hum om hur det se ut i alla fall!


Kommentarer

Postat av: Emelie

Alltså, jag kan minnas fel, men i mitt huvud ser inte planlösningen ut riktigt sådär...Tex. WC har jag fått för mig var på andra sidan hallen...Och det smala rummet, jag tror inte att det var några dörrar till vardagsrummet där...Men som sagt, jag kan ha fel...

2009-12-15 @ 14:05:25
URL: http://likealineofpoetry.blogg.se/
Postat av: Moa



Hon sa att det såg ut så på ett ungefär, så det kan säkert vara lite annorlunda.

Det här var för Höstvädersgatan.

2009-12-15 @ 14:26:32
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0