Jul på Östgötateatern


Lite bilder från dagens genrep!

Såklart har jag inga bilder när jag själv uppträder, men jag bad en mamma filma med min mobil, så det kommer upp här imorgon tillsammans med en massa busbilder från våra förberedelser.
Nu ska jag sova!


Frida och Elin körde tyg utan musik i en helt knäpptyst salong.
Häftigt!



Johanna i ringen tillsammans med Navestadsskolans musikklasser som sjunger "Tipp Tapp".
Ett härligt nummer man blir riktigt glad av!

Angelica är lucia på Lina och Navestadsskolan sjunger "Stilla Natt".
Fint!

Sen kom det in en gammal Lucia med ganska gräslig sång.

Sketchen "Mormor gråter". Kommer ni ihåg när vi gjorde den med Marie i 2an eller när det var?
Oh, det var så kul! Det här var inte lika kul.

Måste säga att alla "barnnummer" var helt klart bäst.
Annars bestod föreställningen mest av långsamma sångnummer eller teaterscener där man helst ville sova.
Så kom cirkusen in och fick fart på det hela!
Borde varit lite mer sådana snabba och glada nummer, då hade det varit en toppenföreställning!

Båda föreställningarna är slutsålda, så imorgon blir det mycket folk!
Nervöst...



Kommentarer

Postat av: rebecka

varför spelade vi aldrig in mormor gråter? frida var hysterisk roliogt..för att inte tala om leffe! :p haha goda tider!

2009-12-12 @ 13:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0