Nu börjar saker försvinna igen...

Jag är ledsen.
Jag har tappat bort min mysiga underbara favorittröja!
Den här:

Jag förstår inte alls vart den kan ha tagit vägen och jag har letat igenom hela huset hur många gånger som helst!

Senast jag vet att jag hade den var den 23:e när vi åkte pulka och sedan hade middag hos Emelie.

Tröjan finns inte hos Emelie och inte heller i Beckas bil som jag åkte med hem sedan.

Det enda som jag kan tänka mig är att jag har tappat den mellan Beckas bil och vår bil i Vilbergen där Erik hämtade upp mig.
Fan, fan, fan, fan!
Jag tyckte verkligen om den här tröjan!


Måste kolla Monkis rea idag igen och se om den fortfarande finns kvar.
Hoppas det!
Men känns ändå jävligt onödigt att lägga 250 kr på en tröja som jag redan har köpt en gång.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0