Party!


Idag tog vi en sväng till området där vår framtida lägenhet ligger.
Såg ut lite som Ringdansen, men rätt så fint område faktiskt!
Nära till spårvagnshållplatsen och sedan tar det 15 min in till stan.

På stan shoppades det julklappar till mamma, pappa, Erik, Emelies brorsor, mamma, pappa, mormor och moster.
Riktigt duktiga var vi!
Dessutom hittade jag en riktigt fin klänning med djup rygg på Topshop som ni säkert få se mig dansa oss i inom kort!

Nu blir det en dusch, sedan åker den gröna H&M-klänningen på när vi gör oss i ordning för att åka till Madde där vi ska äta middag och förfesta.
Utgång blir det sen! Jag har aldrig varit ute i Göteborg, men Emelie vet tydligen ett mycket bra ställe med billiga drinkar!
Det här blir en toppenkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0