Sånger om Jesus


Okej. Hittade en ännu konstigare skiva!

En skiva jag fått från Anna, jag vet det bara för att jag känner igen den - en blå skiva med ett litet rosa hjärta på.
Vad den innehöll var väldigt förvånande - bara en massa storslagen lugn pop likt den i collagefilmer - riktigt romantiskt sådär. Eller storband. Och bara tjejer som sjunger på varenda låt!

Tre exempel:
Carrie Underwood - Jesus Take the Wheel
Carrie Underwood - Inside Your Heaven
Jennifer Hudson - I Love You (Perfect Man)

Det enda som skiljde sig från detta var en Kooks låt, Ola's "Nathalie" och nån mysko raplåt. Weird.

Hm, när jag tänker efter kanske det var Jossan jag fick den av och inte Anna.
Det låter mer troligt.
TG-perioden antagligen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0