Teckenlådan


En sak som är jävligt irriterande med den här datorn är att jag måste gå in i "Teckenuppsättning" varje gång jag vill skriva "é" som i café eller idé.


Det funkar inte att bara trycka på ´ och e, som på alla andra datorer - då blir det såhär: ´´e
Enda gången det går är när man är inne i Photoshop och ska döpa filer eller när jag använder skolfotoprogrammet Edit och ska skriva namn på barnen.

Mycket märkligt.
Det som står som "Tangentnedtryckning" funkar inte heller, då händer ingenting.
Någon som vet varför det är såhär?


Kommentarer

Postat av: Anonym

Det enda jag skulle tänka mig som skiljer é och ´´e är att i det första trycker du på ´-knappen en gång, och när det blir ´´e har du tryckt två gånger. Stämmer inte det så vete sjutton.

2009-12-17 @ 11:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0