Löööööördaaaaag. Jah.


Mer från helgen!
Nu har vi kommit till lördagen...


Bakis och lagom seg i kroppen efter att ha sovit knappt 5 timmar begav vi oss till fotomässan i Älvsjö.
Men det var kul ändå!
En massa fina bilder att titta på, jättebra föreläsningar om bla retuschering med photoshoptips och spännande kameror!


Jag blev helt kär i de här två kamerorna!

Båda verkar svinbra. Men dyra såklart. Måste läsa med om de och Nikons andra modeller med likanande standard innan jag bestämmer mig.
För jag vill verkligen ha en ny kamera. Behöver!
Den översta - D300s kan man i alla fall filma med i HD-kvalietet. Byta objektiv när man filmar så att man kan ta snygga closeupbilder, filma i svagt ljus eller skifta fokus. Såg lite testfilmer och det verkade jättehäftigt!

Sedan for pendeltåget iväg hem till Becka!
Jag verkar ha fått fnatt på alla bilderna...

Det blev dricka, nudlar, chips, festpåklädning och sminkning.




Mannen och kvinnan.
Daniel bor nu mera här för det mesta. Mys.



Sen drog vi ut på söder.
Fint ställe, billig öl!
Buss hem där jag sov så sött hela vägen hem till Norpan.

Stockholm är allt bra ibland.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0