Festpix!



Alltså. Köp inte det här vinet! Suuuuuuurt!


Mathilda tupperade felix hår. Mycket snyggt! Mitt är fluff så det räcker ändå.

Fint jag räcker ut tungan och så.

Jag har vampyrtand!




Haha! Becka ser ut som hon blivit påkommit med något väldigt förbjudet....

Felix fick på sig Matildas tröja. Ursnyggt!
Sen bröt han och jag arm av någon anledning.
Vi var precis lika starka. Det hände liksom ingenting hur mycket båda än tog i. Armarna darrade men rörde sig inte åt något håll över huvud taget. Sen klagade han över hur ont i armen han hade hela kvällen. Jag kände ingenting, men kul för honom! Haha.


Sen blev det Hugo!




Haha, det ser ut som att det bara är jag som dansar här!

Snyggt Matilda!

Haha, läskigt litet barn som dansar där.


Och jag fotade bästa kissbilden, men någon har visst raderat den från min kamera!
Kvällens bästa. Alla satt på ett långt led på asfalten med stora pölar framför sig. Roligt!

Mycket lyckad kväll!
men jag ångrar att jag drack så mycket vin, för den här dagen har varit mindre rolig...


Kommentarer

Postat av: rebecka

snygga är vi!

2009-11-22 @ 19:42:03
Postat av: Anonym

sjuuuukt rolig kväll var det, och otroligt bra bilder ;D

2009-11-22 @ 20:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0