Jag fruktar inte förkylning!


Idolerna på stan igår.
Lindens övre plan var helt full av folk som ville få en glimt av idolerna.

Niklas hade skrivit en egen låt. Brukar inte gilla honom, men det här var himla bra ju!

Rabih och Eddie sjöng duett. Alla tjejer blev helt galna.
"RABIH, RABIH!" skrek dem. Jag tycker att han låter som en bäbis när han pratar och sjunger, men tydligen är han populär.




Galningarna.



Sen var det autografskrivning.
Sånt trams bryr jag mig inte om.

Jag hann inte ta någon bra bild under Camillas uppträdande, men hon hade skrivit en egen låt som faktiskt var riktigt bra!

Jag kom för sent för att se Reza. Syns! Hon har en riktigt bra röst den tjejen...

Men det bästa var nog påsarna med läkerol som delades ut!
Jag gick förbi tre gånger och roffade åt mig påsar, så nu har jag year supply (hur säger man på svenska? årsförråd?) av läkerol!
Och det här var ändå efter att jag gett bort fyra förpackningar till mamma och syskonen.
Toppen!


Kommentarer

Postat av: Emelie

Årsförbrukning? Det där hade tagit slut på en vecka för mig...

2009-11-23 @ 13:43:00
URL: http://likealineofpoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0