Grandfather, välkommen till skräckens hus!


Farfar håller på att dö, men sen händer något konstigt...
Vi var rätt bra på engelska för att va typ 12 tycker jag faktiskt!

Får jag presentera - Farfarshämden, med ett fint litet bildspel på oss med:



Skräckens hus:
Lyssna på den här med sjukt hög volym!

Haha!
Blev ni rädda?!
Jag minns inte alls hur vi spelade in den, hur vi fick till den läskiga effekten liksom, men minns att det tog jättelång tid och att vi gjorde supermånga inspelningar och klippte och hade oss i en evighet.
Jaja. Kreativa jävlar.


Kommentarer

Postat av: Rebecka L G

Hey!

Allt bra?

Vad tycker du om det du ser på min blogg?

Ha de ((:

2009-11-19 @ 20:00:31
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0