Hurra för far!


Igår var en riktig slappardag.
Vaknade upp hos Anna efter fest hos Marcus och på Hugo (mer om det sen!), la lite svanpussel och sen bar det av till farmor o farfar för farsdagsfirande.
Där satt jag mest.
Lyssnade på tråkigt samtal om pensionspengar och dyra parkeringsavgifter. Åt mat fast jag blev proppmätt efter första tuggan. Var för seg och bakis för att orka engagera mig och vara social, fast farmor sa att jag såg fräsh ut. Hmpf.

När jag kom hem låg jag i sängen mest hela dagen. Försökte kolla på lite film, men ljudet var så lågt att jag gav upp tillslut.
Läste ut Eclipse, tredje boken i Twilightserien.
Jag dör så spännande!

Imorgon borde den fjärde komma på posten. Hurra!

Ja, inget vettigt blev väl gjort, men sådana dagar får man ha ibland.

Jajustdet, vi firade pappa på kvällen.
Han fick en CD med en sångerska jag inte känner till av mamma, ett par "Världens bästa pappa"-strumpor, en Spiderman-chokladkalender och en påse Ahlgrens bilar av oss barn. Fint och så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0