Jag vill veta hur det går!


Idag har jag legat och läst nästan hela dagen.

Förskolefotning på morgonen, blev en rast mellan 9.30 och 11.
Låg i sängen och läste.

Vidare till Prolympia där det var B-foto, där elever som varit sjuka eller borta på fotodatumet får komma och ta porträtt.
Över 30 elever fanns på min lista, 2 stycken kom.
Satt på en stol i 1 och en halv timme och läste.
Åkte hem, läste mer.

Jag är helt inne i Breaking Dawn! Den är så grymt jäkla bra precis hela tiden.
När jag inte läser tänker jag Twilight.
Hur ska det gå med Bella? Kommer hon att överleva?
Måste Edward vara så sjukt snygg att han tar upp hela ens huvud?
Måste Jacob vara en så självisk jävla idiot som man ändå tycker synd om?


Stockholmshelgen förstördes lite av att så fort jag inte hade någonting att göra försvann tankarna till Twilight. Eller, jag tänkte Twilight även om jag hade sjukt kul och jag ville bara lägga mig ner med boken och försvinna bort och jag hatade mig själv för det.
Jag stannade på ett så fruktansvärt spännande ställe i boken och jag hade den inte med mig!
Fy!
Självplågeri!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0