Skimrande vägg


Jag tog en sväng med syrran till Bolagret i Ingelstad där jag köpte mig en jättetjusig kudde för 99 kr!


Så fick jag syn på ett par superfina tapeter.
"Säg till personalen om du vill ha tapetprov" stod det på en skylt.
Så då gjorde jag det.
Men, OJ vad generösa de var!
Jag fick bitar som var runt 50x50 cm.
Tog fyra olika som man faktiskt kan göra rätt så mycket med - en tavla, tapetsera på en hylla, klä in burkar eller en mindre vägg...
Jag är helt förälskad i de två första tapeterna!
Om man vill köpa kostar de 279:-/299:- för en rulle på 50cmx10m.











Kommentarer

Postat av: Emelie

Hade varit grymt att ha den översta som fondvägg i ett vitt rum...

2009-11-28 @ 22:15:20
URL: http://likealineofpoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0