Massage på arbetstid


Idag var det en skön dag!
Först fotade jag lite porträtt på ett ställe utanför Katrineholm, sedan åkte jag vidare till Vingåker för porträttfotning på ett dagis.

Jag kom dit alldeles för tidigt, för jag var orolig att inte hitta med vägbeskrivningen jag fick (addressjäveln fanns ju inte på GPS:n!).
Men, det gjorde ingenting!
Det fanns nämligen en superskön massagestol i gympasalen där jag var.


Lite Twilightläsning och massage innan barnen kom. Satt inte helt fel!

Sen åkte jag och shoppade loss på Vingåkers Factory Outlet!

Det blev ett par snygga mörklila jeans från Tiger, en brun ganska stor handväska och en finfin nyårsklänning!
Bilder får ni se när jag kommer hem någon gång i framtiden.
Nu bär det av mot Jossan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0