Mimning till Sean Paul


Hemma hos Jossan!
Det bjöds på god mat och sedan fika med glögg och muffins!
Vi hade en väldig diskussion om det heter en muffin eller en muffins.
Jag röstar på att muffin är rätt, men jag använder själv muffins för att jag tycker att det låter bättre.
Vad tror ni?

Jossan hittade en CD som hon fick av mig när hon fyllde år förra året.
Så sjukt jävla rolig!
En massa gamla bilder, filmer och ljudklipp som vi spelat in när vi var sissådär 12-13 år gamla.
Skäms. Men kul!
Konstigt bara att alla filmer och ljudklipp verkar handa om kor, näsor, hästar, död, skrik och bråk...

Ska se om jag lyckas få upp något på Youtube strax. Då ska ni med få se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0