Regn och regn och regn och grått.


Jag är helt seg i hela kroppen.
Det här vädret gör mig deprimerad!
Lite solsken tack!

Det känns som att jag har lite för mycket fritid vissa dagar.
Skönt, om man gjorde något vettigt med den.
Nu blir jag bara sur på mig själv att jag sitter hemma framför datorn och tv:n när det finns så mycket annat som jag borde göra.
Jag kan bara inte komma på vad.

Även om jag inte har något vettigt för mig så kommer jag alltid i säng försent och är jättetrött varenda dag.
Så blir jag för seg för att hitta på något bra.
Ond cirkel.

Idag jobbar jag till strax efter tolv, sedan blir det sushilunch med Anna. Det blir bra!
Och träning ikväll. Lite sysselsättning i dag i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0