Se den!


Shit!
Så sjukt jävla galet bra film!
Jag dör.
Jag vill se den igen. På en gång!

http://images.paraorkut.com/img/pics/images/n/new_moon-13017.jpg http://www.shockya.com/news/wp-content/uploads/new_moon_jacob_black_poster.jpg

Jag trodde aldrig jag skulle säga det här men - den var bättre än boken!
Eller kanske var det boken och filmen ihop som gjorde den så underbart bra att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Allting var så som jag hade tänkt mig, fast bättre. Personerna såg lite annorlunda ut - framför allt var Jacob mycket snyggare och det var väldigt trevligt.
Sen var segheten i boken när Bella är deprimerad inte så utdragen i filmen och det var betydligt bättre. Här hände det något hela tiden och det var spännande, roligt och ledsamt. Bra, bra, bra!
Mycket bättre än första filmen!

Mamma blir galen på mig för att jag är helt besatt av Twilight.
Det får hon gärna vara - det är värt det...
Det värsta är att sista boken snart är slut. 150 sidor av 700 kvar nu.
Sen är mit liv slut, nästan.
Ah, jag kommer aldrig orka vänta ända till 30:e juni då Eclipse har premiär på bio.
Jag vill se nu!

Mitt nästa mission är att läsa om alla Harry Potterböckerna innan jag läser den sista som jag ännu inte läst.
Så länge sedan jag läste dem, så mycket detaljer som jag inte längre minns.
Det kommer att ta tid. Blir bra underhållning i ett halvår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0