Sjuklingsdag


Igår var jag hemma och var sjuk som sagt.
Det var rätt så skönt att bara vara hemma och inte ha några krav på sig att göra någonting alls. Även om det var surt att inte kunna jobba, speciellt när de fick ställa in mina fotograferingar och det var väl inte så kul för dem kan jag tro.

Jag låg hemma i sängen mest hela dagen. Tittade på film (the Proposal - usch, dålig, se inte!), läste bloggar, matade fiskar och lagade vampyrstek på facebook och såg de sista avsnittet på säsong 4 av Scrubs.

Tillslut var jag trött på att ligga i sängen, så jag förflyttade mig till golvet i Annas lägenhet där det åts thaimat, las svanpussel och tittades på "Mammas Pojkar".
Massa mys med Anna, Maria, Alvar och Joel.

Snor lite bilder från Annas blogg!





Ja var den enda som orkade bry mig om pusslet tillslut. Alla bitar såg typ likadana ut. 1000 st.
Men jag kom ganska långt faktiskt! Blev klar med en hel rad och lite därtill.
Men nu har Anna säkert rivit runt och kastat in allt i lådan igen...


Jag måste ta ett utdrag ur Annas blogg, så himla kul!

För vi var så busiga...

 

Halv nio gick jag till Calle. Men jag lät barnen vara kvar hos mig.

När jag var borta fortsatte pusselläggandet, det sågs på tv och lästes tidning...

De kanske såg oskyldiga ut på förra bilden, men senare hände det underliga ting med min lägenhet. Saker förflyttades till platser där de inte riktigt hör hemma.
Imorse hittade jag en skärbräda på handdukshängaren i badrummet, och en tidning i kylskåpet!
Det var roligt!
Jag var rädd att Alvar i vanlig ordning hade hijackat min facebook, men det här var mycket mer uppskattat och skoj!

 

Hiho, en fin dag tillslut. Även om jag inte mådde såvärst bra...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0