Det går som på räls


Sitter på X200 mot Göteborg.
En halvtimme kvar nu! Det går undan!

Mobilt bredband är bra ibland. Twilight är bra ibland!
Har just läst ut andra boken New Moon.
Vill verkligen inte vänta på att börja läsa den tredje, men den ligger hemma i bokhyllan tyvärr...
Oh, jag är helt fast!
Helt inne i Edward, Bella och resten av karaktärerna i böckerna. Man bara sugs in. Blir slukad av historien. Underbart!

Hämtade ut Maddes present på posten innan jag åkte till tågstationen.
Det blev helt otroligt bra! Hon måste bli glad för den, annars blir jag arg! Hehe.
Ni får se bilder på vad vi har knåpat ihop och en massa skoj från festen sedan såklart.
Ah vad jag har saknat trollen i Göteborg! Ska bli grymt kul att träffa dem igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0