Kräktalangen


Var på Daniels 20års-fest i Lördags!
Hade riktigt roligt! Drinkar blandades och vi pratade om plastikoperationer och en massa trams.
Sedan blev det utgång på Hugo och en farlig mintoshot med tabasko. Eld!

Jag la upp bland annat denna bilden på Facebook;

Den ficken hel massa kommentarer, 29 st närmare bestämt!

Jessica Nordlander
Jessica Nordlander
Haha, Josefine ser ut som hon ska spy^^
Moa Sandh
Moa Sandh
Hon spyr smaaaalt :P

Jessica Nordlander
Vilken talang.
Josefine Nilsson
Josefine Nilsson
tror ni jag har en chans i talang 2010 kanske? :D
Moa Sandh
Jag tror du vinner.
Jessica Nordlander
Varför inte testa?

Moa Sandh
Frågan är bara hur du ska genomföra tricket. Stoppa två fingrar i hlsen? Dricka alldeles för mycket alkhol? Får man dricka i TV?

Jessica Nordlander
Hon kan ju dricka precis innan bakom kulisserna.. o sedan hålla sig tills hon kommer ut på scenen..

Moa Sandh
Hurra så smart!

Josefine Nilsson
men hallå! MIN TALANG! hur det genomförs ska bli en överaskning. ;D
Moa Sandh
Ansök då för tusan!

Jessica Nordlander
om inte vi fanns så skulle du inte ens ha kommit på den här talangen.

Josefine Nilsson
hahahahah. JOHO! jag har alltdi vetat det. ALLTID!

Moa Sandh
Sant Jessica! Sant.

Moa Sandh
Varför har du aldrig visat mig förut då?

Josefine Nilsson
Det ha rju varit min hemlis. Ju.

Jessica Nordlander
Isånna fall var det nåt undermedveteten, men det var fortfarande vi som grävde fram det här. Alltså är vi en del av det hela.

Moa Sandh
Vi borde få en del av miljonen du kommer vinna!

Jessica Nordlander
Tycker vi delar lika.

Josefine Nilsson
DEN ÄR JU MIN! Min talang, mina pengar. Ni får skaffa egna talanger.. xP
Moa Sandh
Jag har ju redan varit med i talang. Det gick inte så bra. Bert gillade inte oss!
Josefine Nilsson
Bert är äcklig! Ett tag had ejag planer på att förföra honom, få honom att gifta sig med mig, förgifta honom och ta alla hans pengar. Hade kunnat bli fint. :)
Jessica Nordlander
Bert är dum. Han vet inte vad talang är. Han gillar bara smöriga äckliga blonda tjejer.
Moa Sandh
Haha! USCH! Tänk att ha sex med Bert. Jag kräks.
Jessica Nordlander
Det var därför Jossan skulle köra på ett säkert kort och vänta med sexet till giftemålet, för då kanske han skulle råka dö innan sexet han utföras. På bröllopsnatten.
Josefine Nilsson
Precis! Hjärtattack liksom. :D
Jessica Nordlander
Du skulle bli sjukt rik. Fast du skulle fortfarande tvingas hångla massa med honom innan. Ursch alltså.
Josefine Nilsson
Nej. alltså jag skulle förklara att jag är för platonisk kärlek innan äktenskap. att han måste vänt aliksom. och sedan ksulle jag förgifta honom på bröloppsmiddagen. :D
Moa Sandh
Jag gillar er. Ni är så smarta!


Kommentarer

Postat av: Jess

Vi är sjukt smarta måste jag säga!

2009-10-17 @ 19:19:28
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0