Höst



Nu är det höst på riktigt!
Himla kallt ute och fina färger på alla blad.
Jag gillar hösten! Men jag borde skaffa mig en varmare jacka.

Här kommer ett gäng höstbilder - del 1!
För nu ska jag käka mat och träna förstår ni...








Jag hörde att det prasslade bland träden ganska långt borta. Förstod genast att det var en ekorre.
De låter på något speciellt sätt liksom, jag vet inte om det är klorna som rafsar mot grenarna kanske.
När jag ställde mig under granen för att fota sötdjuret fick den plötsligt någon sorts attack. Började skricka högt med underliga ljud och sprang upp och ner för trädet.
Den försökte väl skrämma bort mig. Jag blev inte så rädd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0