Mr Mac i tanga


Himla kul på Marcus fest igår!
Det blandades drinkar och pratades en massa med fina människor jag inte träffat på evigheter. Alexa, Lovisa, Frida, Emil och John för att nämna några.
Roligast var när Icka provade Marcus glasögon som justerar hans synfel på 9.0... Bara ett ändå stort färgblurr av allting. Plötsligt utbrast hon; "Woho! Jag ser!"
Där satt hon med ögonen helt i kors och såg ut som världens psyko.
"Man ser skarpt om man kollar på näsan!"
Jag var tvungen att testa själv, och det stämde faktiskt! Skapligt brytningsfel han måste ha...

Vi tittade på lite filmer från Marcus framträdanden i Turkiet. Inte visste jag att han kunde dansa sådär bra! Alla blev minst sagt lite förvånade... Och inte visste jag att han kunde se så förskräcklig ut i sumotanga!

Kul tycker jag att så många föredetta cirkusartister håller kontakten fortfarande! Tillslut var vi runt 20 stycken där, visserligen hade ett par stycken inte så mycket med cirkusen att göra, men ändå en kul blandning folk.

Kameran hade jag med mig, men den togs aldrig fram... Kände inte för att fota riktigt.
Men, det blev två bilder med mobilen innan jag åkte hem. Duktigt va!
Överst: Marcus o Mickis, underst: Emil och John!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0