Smack! Nämen, fick du en puss av kissen?!


Jag var på Söderledskyrkans öppna förskola idag och fotade bäbisbarn.
Det var faktiskt riktigt kul! Speciellt när man känner de flesta som jobbar där. Kinga var härlig och busade och sjöng för ungarna som alltid...
Det kändes som att jag var väldigt uppskattad, och det är alltid roligt såklart!
Men det var en utmaning att få de allra minsta att skratta. Att lämna mammas trygga famn är väääldigt skrämmande.

Hela veckan ska det fotas öppna förskolor (föräldrarna kommer dit och leker med barnen när de känner för det liksom). Det blir skoj, men svettigt!

Nu har jag dessutom fått tre extra veckor med porträttfoto på barn som varit sjuka eller borta på sitt fotodatum, så nu har jag jobb november ut! Hurra, hurra!


Kommentarer

Postat av: Emelie

Men, vad är då meningen med att ens lägga upp dem?

2009-10-27 @ 10:22:53
URL: http://likealineofpoetry.blogg.se/
Postat av: Moa

Därför att man ändå ser att barnen är glada och att det är bra bilder...

Bara det att man inte vet att " Oj, hon har en bild på Adam Andersson!" tex.

2009-10-27 @ 18:54:47
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0