Felfelfel. Och rätt!

Sitter på tåget påväg hemmåt igen.
Det här var ett segtåg! 5 timmar!
Fortfarande X2000, men jag måste åka till Södertälje och byta tåg där.
Hallå! Fel håll liksom! Men, det var billigt.

Inget blir som planerat på denna tågresa.
Först så fanns inte min plats.
I Vagn 6 gick numrena från 40-70 nånting och jag hade plats nummer 4.
Frågade en om hjälp men han sa bara "gå till vagn 6!" men platsen fanns ju inte!
Träffade en annan tjej som hade samma problem, så vi tog bara en random plats. Funkade bra visserligen.

Hade tänkt redigera skolfotobilder på hemresan, men något hände med mitt photoshop, så nu funkar det inte länge. Håller på att ladda ner det igen, men det tar verkligen en evighet med mobila bredbandet. 18% efter 2 timmar. Inte okej.

Min nya plan för att fördriva tid var att ladda upp bilder från gårdagens fest. Men hade jag med mig någon sladd till kameran då? Nä, såklart inte!

Festen hos Madde igår var för övrigt sjukt lyckad!
Jätteroligt folk och en massa god mat. Singstar på övervåningen och dansgolv på den nedre.
Madde blev jätteglad för presenten - en tavla med en massa bilder på oss från Australien.
Den gick runt så att alla fick se och skratta åt våra tokiga bilder. De verkade imponerade faktiskt.
Blev väldigt nöjd med resultatet efter inramningen. (Det kommer bild på det sen !) Kändes himla bra att ge bort något så fint och uppskattat!
Och det visade sig att flera stycken av dem som var där hade varit i Australien och rest omkring. Så det var inte direkt svårt att ha något att prata om...

Hihu! Nu vill jag flytta till Göteborg, verkligen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0