Sepiaminnen


Igår fick jag hem förstoringar på bilder jag beställt från Fuji Direkt.
Jag är så glad! Det blev hur bra som helst!
Knivskarpt, precis rätt färger och kontrast. Snygg glans och riktigt bra, lite tjockare kvalitet på pappret.
Nöjd!



Storleken 20x30, A4 alltså.
Det allra bästa av allt var priset, 9 kr st!
Kan inte fatta att det kan bli så billigt för så stora bilder!
O så 29 kr i frakt på det. Topp.

Ramar ska köpas och sen ska de upp på väggen!

Jag fick 100 gratis bilder i storleken 11x när jag blev medlem på sidan. Beställde 300 bilder från Australien för ett par veckor sedan.
Men tyvärr blev inte de så bra. Alldeles för mörka!
Jag visste att de skulle bli något mörka, så jag ljusade medvetet upp dem lite extra i Photoshop, men ändå blev det inte bra. Så det var en besvikelsen minsann.
Himla billigt det med, men jag vill att utskriften ska bli som på datorn såklart!
Inte en massa trix med kontrasten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0