Det går snabbt!


Idag är det en månad sen jag kom hem.
Vad snabbt det har gått!
Vad snabbt man har kommit in i vardagen igen, i samma gamla trevliga Norrköping.

Nu känns det bra att vara hemma faktiskt.
När jag precis hade kommit hem kändes allt bara fel. Jag ville bara bort, uppleva nya saker!
Men nu trivs jag faktiskt här, ett tag till i alla fall...

Efter att ha jobbat i 12 timmar var jag på träning igår. Den här gången var det riktigt kul!
Vitolds var där och han var väldigt glad att se mig. Han trodde inte att jag skulle komma tillbaka igen.
Jättekul att träffa Ullis igen med, och Thina som visst har börjat cirkusen igen.

Igår tränade alla riktigt ordentligt. Det blev en massa akrobatik på mattor, pyramidbygge och sedan alldeles förmycket styrka. Nu har jag ont! Men det behövs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0