Den jobbiga jäveln


Det verkar ha skapats en pakt mot mig och mina sömnbeteenden på Facebook.
Vad fan är det här liksom?!


Haha, vet inte om jag ska skratta eller gråta...
Uppenbarligen verkar jag ha jäkligt stora problem.
Eller ja, jag själv märker inte så värst mycket av det, men andra verkar föredra ett annat rum vid sovdags om möjligt...
Illa!
Tänk om jag får värsta dåliga ryktet bland killarna.
"Nej, gå inte hem med den där bruden! Du kommer att vakna med en blåtira! Hon ger dig en smäll på käften när du minst anar det!"

Finns det någon kurs man kan gå för att motverka fighting och gnissel i sömnen?
Tipsa mig tack!


Kommentarer

Postat av: Kråkansson

fast jag tycker det är rätt så mysigt när du sparkar och gnisslar. då vet man att du lever. jag blir nästan rädd ibland när calle inte snarkar på länge för då vet man ju inte liksom. jag känner mig trygg med sparkar, snark och gnissel! fortsätt så!

2010-04-24 @ 22:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0