Den olidliga spänningen


Nu är det många spännande saker på gång!

1. Spännande att se om jag kommer att må illa när denna glass är avslutad.
Eller snarare, hur lång tid det kommer att ta innan jag börjar må illa.
Jag borde sluta äta sötsaker och choklad. Men det är ju så gott!
Min mage gillar inte sött, fett eller konstiga röror och tillsatser. Den blir arg!

2. Emelie lagar överraskningsmiddag åt mig. Jag får inte komma in i köket!
Har ingen aning om vad hon fixar med, men hon kan intyga att det är något jag gillar.
Hoppas på det!

3. Imorgon blir det en väldigt spännande eftermiddag.
Emelie och Anela vet varför, just nu tänker jag hålla det hemligt här...
Kanske inkluderar det kaffe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0