Dit jag vill men inte kan.


Varför känner jag mig så jäkla tom?
Ledsen, orkeslös, nere?
Det bara kommer och sen kan jag inte stå emot.
Det känns som att allting går emot mig, det blir inte som jag vill.
Jag vet att det inte är riktigt sant, egentligen, men om något jag verkligen vill göra inte går att genomföra så är det det enda som upptar mina tankar. Det verkar som att det inte går att göra ett jävla skit åt saken och det påverkar mig flera år framöver. Pisshelvete.
Vet inte vem jag borde prata med. Nu är det väl ändå försent. Jävla skitsystem.
Och så det andra på allting.
Den här helgen kan dra åt helvete. Jag orkar inte röra mig.

Fan vad jag överdriver.
Det här går visst att lösa. Kanske.
Kom igen för fan!
Emelie är bra på att muntra upp mig i alla fall. Ett tag. Sen så... äh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0