En fisk och en bal


Gah! Shit vad jag är trött.
Orkar knappt hålla ögonen öppna...
Men det skiter vi i just nu!

Idag ska på någon sorts inspirationsdag i Mölndal anordnad av tre skolfotoföretag.
"Världens mesta äventyrerska" och en fiskfotograf föreläser. "Från ljussättning till print på 1 timme" och en fototävling står också på schemat.
Jag tänkte fiska lite baljobb. Alltså fotningar av studentbaler.

"OBS! Arrangörerna ansvarar inte för eventuella överraskningar."

Hm. Thorkel som sa att jag skulle gå på det här. Hoppas att det är bra!

Mitt bidrag till fototävlingen:

Har inte tid att skriva ut något, så får plocka ner denna från väggen, inramad och klar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0