Finfint.


Riktigt bra dag igår!
Eller, den började inte så bra kanske...
Försov mig och vaknade av att Emelie hoppade på mig i min säng för att väcka mig. Tack Emelie!
Annas hade jag nog blivit väldigt väldigt sen...

Var riktigt trött hela dagen, men jobbade bara till klockan ett, så det var ju skönt förstås. Sen bar det av hemåt där jag bakade en riktigt smarrig banankaka och skrev en smula på observationsuppgiften vi har för denna praktikperiod.

Sen bar det av in till stan för fika och sedan underbart god middag i underbart bra sällskap.
Åh, den ankan! Gud vad gott!

Hem till mig sedan. Lite mer banankaka, "Låt den rätte komma in" och myspys.
Ibland har man det bara för bra.
Skönt. Sådana dagar behövs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0