Fint väder gör mig glad!


Hipp hipp hurra för Bella idag som fyller 23 år!
Jag har varit och handlat present och ikväll blir det firande av bästaste Bella Bus!
Än så länge är det lite oklart hur detta kommer att gå till, men det blir i alla fall middag av något slag och utgång sedan.
Solen lyser och himlen är blå, så det kan inte bli annat än en bra kväll!

Vi hade ett riktigt bra seminarium idag med väldigt intressanta diskussioner om kunskap.
Jag är så glad att vi har fått en jättebra lärare även till denna kurs. Har hört en del om lärare som är väldigt oorganiserade och inte har koll på någonting.
Vår heter Sträng i efternamn, men hon är inte speciellt sträng som tur är. Bara väldigt strukturerad och bestämd med vad vi ska få ut av lektionen.
Det gillar jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0