Pappaminne


HAHAHAHA! Jag dör!
Från Jossans blogg:

Min Pappa är söt och har världens koll på allting.

Idag vid middagsbordet, när jag berättade att jag pratade i telefon med Moa igår:

- Moa fyller ju tjugoett i år.
- Men.. är hon yngre än dig då?
- Va..? Pappa, hur gammal blir jag i sommar?
- Tjugotvå!
- ....
(Jossan fyller 20!)


Och någon annan gång:

- Jag gillar Moa! Henne har ju du känt hur länge som helst!
- Ja jag vet, det är ju typ tio år nu nästan.
- Jag minns när ni red tillsammans!
- Jaså? Fast.. det gjorde vi ju aldrig..


Det är fint tycker jag.
Det roligaste är nästan att det bara har blivit så när vi pratat om Moa.


Det där var nog det sötaste jag läst på länge! Jag gillar Thorsten!
Thorsten med kollen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0