Stadsvandring med coola kids!


Igår var det en riktigt bra dag!
Jag hann med att träffa en hel del härligt folk;
Anna, Adrian, Alvar, Marcus, Icka, Mickis och Viktor.
Great!

Först blev det häng med Anna och Adrian hemma i Annas lägenhet.
Sen tog vi en sväng på stan där vi köpte knapp till min jacka och LP-skiva på myrornas, godis och bröd på Orion.
Vi gick ner till Strömmen för att mata änder. Sicka glupska små rackare!
De kom i flock och anföll. Lite läskigt tycker jag.



Adrian verkar bara kunna göra "the evil look" på foton.
Jag tror att jag åt mer bröd än fåglarna, faktiskt.

Hej fina Strömmen!

Vi drog hem till Adrian ett tag.
Han ville egentligen inte att vi skulle följa med, han väntade kvinnobesök tydligen.
Men Adrian är för snäll och kunde inte säga ifrån ordentligt, så vi hälsade på ett slag ändå!
Fick aldrig se tjejen dock.
Det finns sjukt många papperskorgar i Adrians lilla innergård. Tror vi räknade till 14 st! Herre!
Undrar om de haft problem med nedskräpning tidigare?

På staden träffade vi Alvar, men sen var jag tvungen att åka hem. Tjo!

Marcusbesöket får ni veta mer om snart...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0