En bra grej


Nu är jag på bra humör igen.
Ett orosmoment borta!
Återigen, jag har världens bästa föredetta chefer.
Skolfotobilder som försvann i min datorkrasch kommer jag nu få tillbaka. Tack, tack, tack!
Annars hade jag inte haft något som referens för framtida jobb. Känns himla skönt nu!

Det andra jobbiga är det där med utlandsstudier.
Kan fortfarande inte lägga upp mina kurser som jag vill så att det går att åka utomlands.
Inte förrän om tre år i alla fall. Känns himla tråkigt, men jag får väl acceptera läget bara.
Antingen får jag prioritera att gå de kurser jag vill eller välja andra ämnen som jag egentligen inte har lust att gå och därmed ha möjligheten att plugga ett halvår utomlands. Ååååååh.... Australien!
Vet fortfarande inte hur jag ska göra...

Annars har nog lite humörsvängningar varit en bidragande orsak till min deppighet.
PMS-varning på mig.
Nu verkar jag ha fått min energi tillbaka i alla fall. Underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0