Klantarsle!


Hur gick det med min tvätt?

Nja, sådär.
Tvätten blev vitare, men har nu en liten svag nyans åt rosa istället.
Knappt synlig, men ändå. Den finns där.
Och. Jag lyckades förstöra ett av mina bästa linnen.

Från i påskas.
Gullmamma kikade förbi när jag posade loss i spegeln.

Detta är numera vitt med bruna blommor på... Inte speciellt snyggt.
Ett billigt linne från Gina Tricot. Men jag gillade det! Finns inte kvar i sortimentet längre...

Eller ja, det funkar väl. Men blått var snyggare!

Jävla klantarsel jag är! Ibland förstår jag inte hur jag tänker.
Jag tänker efter före, men ignorerar det. Chansar lite för mycket ibland. Dumt!


Kommentarer

Postat av: Tommyidun

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-03-02 @ 16:58:37
URL: http://tommyidun.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0