En cykeltur och en biltur

Gud vad uttråkad jag har varit idag!
Det var visst inte så kul att göra ingenting mer än
någon dag...
Pratade ett tag med Mike på skype (hurray!) men sen
kände jag att jag inte kunde sitta inne längre när solen
för än gängs skull bestämt sig för att titta fram...


Istället fick jag idén att inviga cykeln för året som bara
stått i förrådet och skräpat.
Såklart var den helt tom på luft så första stoppet blev statoil för pumpning.

Cyklade över bron in till stan och då ringde Sofie som undrade om jag ville med till Madde.
Såklart jag ville!

Så nu sitter jag i bilen med Sofie och en annan Moa.
Den här dagen blev visst inte så tråkig ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0