Godisråttan


Fy fan!
Jag mår illa.
Jag mår seriöst fruktansvärt illa och har ingen lust alls att vistas mer i denna lägenhet.

Titta här vad jag upptäckte i badrummet:


Den här påsen var helt fylld med godis.
I förrgår plockade jag ut den ur väskan och la den på golvet i mitt rum.
Råttan har alltså gått in i mitt rum, dragit påsen med sig till avloppet i badrummet och käkat upp allt godis!

En riktigt jävla äcklig godisråtta har jag alltså i min lägenhet!
Hoppas att den får ont i magen.

Problemet är alltså inte löst.
Får nog ringa hit anticimex igen.


Kommentarer

Postat av: Anela

Hhahaa! Är man så dum och lämnar en godispåse på golvet så får man nästan skylla sig själv! Men den lämnade ju en twix och en sån där hallongrej ;)

2010-08-02 @ 11:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0